nehme Ideen

PRIVATIZING THE CITY?

Billionaire Chuck Feeney gives it all away

Design and The Elastic Mind

“WER SIND DIE GLÜCKLICHEN ARBEITSLOSEN?”:„Arbeit für alle werde es nie wieder geben, doch gerade dies sei eine historische Chance. Heute gäbe es bereits Menschen, die außerhalb von der Erwerbssphäre ein durchaus glückliches Dasein gefunden hätten. Nicht Arbeitslosigkeit sein das Problem, sondern Geldlosigkeit und mangelnde gesellschaftliche Akzeptanz. Darum plädieren die Glückliche Arbeitslosen für eine angemessene, bedingungslose Entlohnung derjenigen, die auf die Mangelware Arbeit freiwillig verzichten.”

“Arm – aber frei? Zur sozialen Situation von Künstlerinnen und Künstlern”nachdenkseiten

Secret History of the Credit Card/frontline

Workfair?

?

mann_u_roboter.jpg

An android is an anthropomorphic robot/androidworld

About

human being

Posted in Weiterbildung

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

wired at heart weird on top
Tears in Rain
  • nl
    nexuslex posted a new favorite picture (via):
  • unknown
    nexuslex posted a new favorite picture (via):
%d bloggers like this: